olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Class !
27 December 2010 • 2:26 PM • 0 menceceh disini



helo suma ! hehe.hari ini hari isnin.aku tension lah hari ini puas aku fikir kenape dalam seminggu hari isnin jugak hari first ? Monday Tuesday next day is W T F (wedne,thurs,frid) bukan nak mencarut bahh.jadi nyer pagi tadi saya ade kelas ! sumpah mengantuk bang!dah lah kelas bahasa omputeh.aku pulak dok berzikir je kat kelas XD.hampa jangan lah fikir aku dok berzikir zikir tuhh aku tersengok sengok lah.aku buad karangan pon nak maen mencarut carut saje.ape ntah yang aku tulis.aku nak tulis "entertainment" sekali dengan mata dah nak sepet macam di gam oleh gampang aku tertulis "antetekment".habeh tulis perkataan tuhh tersengok aku muka terkena buku.malu XD.naseb baek tak ade sapa yang nampak.pastu baru aku sedar aku mencarut naseb baek tak hantar dekat cikgu.cewahh pegi kelas punya semangat tapi dah sampai kelas tup tup mata jadi sepet.banyak betol syaitan syaitan nyer.saya always poyo


*ya ya ya.aku je yang poyo.










berhenti buat muka semangat pergi kelas.lempang kang XD.



0 Comments:

Post a Comment


|