olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
miss hardly
25 December 2010 • 9:57 PM • 0 menceceh disini



hello penceroboh blog yang gantang gantang dan ayu ayu bangat :) hehe.
selamat datang ke blog saya Hanani Idris


*"ye anak saya!" ehh Encik ABAH menyahut anak dia.hehe :)


sengal punya nani.haha.sambung kembali.ini blog yang baru.ini masuk kali yang ke....
ingat baleek~ingat~ALLAH~susah nyer nak ingat~
ye saya sudah ingat.gila lombab berputar kepala hotak hang.
jadi nyer suda masuk yang ke 5 ini blog.
harap aku tak tuka dah.penat duhh asyek "deleted blog" je.
gondol! aku jugak yang delete nak banyak bunyi pulak ye tidak ?
tapi aku rindu blog aku yang sebelom ini.
dah lama aku guna blog yang tuh.dah lah sweet ayu ayu jeh blog yang tuh.lupa kan saja blog yang lama :)
uke,aku tak berapa POWER RANGERS mahu pon kamen raider atau eksyenkamen pasal blog ini.jadi nyer jangan lah kutuk blog aku.


MUAHAHAHAHAHAHHAHAHA

gile.tak lawak pon.uke itu saja entry kali pertama bagi blog baru :)




0 Comments:

Post a Comment


|