olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Piano class ?
28 December 2010 • 8:53 PM • 0 menceceh disini



saya terhengget terhenggen mahu gian sanggap taksob ketagih sangat nak masuk masuk *masuk jelah ade pintu pagar kee ? yelah memang lah x ade.cuba jangan potong aku cakap.sambung balek.aku terhengget terhenggen mahu gian sanggap taksob ketagih sangat nak masuk kelas PIANO. yeah aku memang x tahu main piano.*gedik woh dah tatahu nak nak pulak masuk.bia kan saje cik Hanani begituh.oke masok tajuk balek.tapi aku macam minat dan ade ke kelas piano disekitar rumah saya?HAHA



pehal pulak orang main biola atas air.aku nak piano lah.lempang kang blog ini.






yeahh sebenarnyer aku nak posing macam ini dekat atas piano.ecehhwahh gilerh! ehhh bukan bukan.






yupieee itu dia.aku nak main piano macam ini ?=='
macam nenek sihir je.rambot gerbang gerbang pastu maen piano dalam gelap =='






macam ini lah dalam mimpi yang aku ingin ingin kan~dalam mimpi jelah.rambot macam TAYLOR SWIFT~aww maen piano depan orang ramai.suke nyer.HAHA






macam biaser bak kate avril lavigne yang aku MINAT sangat sangat tahap babesh terlepas kandang dok sondol sondol orang kat jalan raya cakap " all in your hand hanani" ?
masa bila dia cakap macam ituh.PERASAN SAJE XD.peminat, pape saje boleh buad demi ape yang diminati.
sudah aku merepek pulak.






0 Comments:

Post a Comment


|