olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
spend my time
16 April 2011 • 1:11 PM • 0 menceceh disini



hello :)yoyo poyo mempoyo~dah berjam jam aku tak update blog.hari ini mai aku nak update nak cita merapu mereban segala punya merepek.

aku bukak cita dari hostel dulu lah.
okay,aku dah naik gila dengan kamar aku.keceriaan kamar aku sangat meng-a-g-r-a-s-i-f-kan aku dengan cara terlalu banyak kerja kena mewarna. "apa kena megena dengan ""agrasif"",xpa abaikan", aku suda dok pulun naik gila,bila tang aku dapat kertas dengan warna lilin,mesty bila aku nak start je mewarna dah terkoyak kertas nya.betapa samseng nya aku. haha.tak ada kena megenanya.tapi ALHAMDULLILAH,keceriaan kamar semakin hampir siap.baby i loike it ! ;).tapi ada benda aku duk sedih bila nak bukak loker.nama yang aku duk tampal dekat loker salah eja.kerana ada masalah teknikal ketika itu.nak tulis "D-Race" pi tulis "D-Ras" takpa takpa saya rela dengan semua itu :)senyum jelah.

masuk habak tang sekolah. ALHAMDULLILAH everything about school is okay. maybe lil bit problem wif cikgu,biasa lah tuh.haa yah,aku terpilih untuk masuk bola jaring.so wish me luck.tentang study plak,sumpit gua cakap boleh dikira bape kali je gua nak buka buku,2 weeks aku belajar ala kadar,hayoo nak PMR yaww.okay,macam macam berlaku dekat sekolah suka duka sering berganti.kepalahotak nya merepek je.yang pasti setiap hari aku tak dengar cerita pasal kau dari mulut orang lain memang tak sah.famos nya kau sayang,cerita baik cite buwok,cite sengal,cita bingai,segala jadah haram cerita lah aku dengar.watdahek! naik menyampah dah aku.takpa sebab sayasayangawak,jadinya________________________jadinya aku tak tahu nak tulis apa.jadinya,aku tengok jelah apa apa jadi.siap minah tuh mengedik dengan kau.hilang ke________tetttttttt kau.haha.

esok balik asrama .dan esok kena pulang awal ada latihan NETBALL buat kali terakhir.then Isnin dah lawan.ohhhh saya takut sebenarnya. HAHA .kantoi.ada sesiapa boleh bagi semangat before nak lawan hari Isnin. please.~huuuu~yahh school holiday kali ini jugak aku tak ada pi merayap kemana pun.HUJAN dekat luar.T____T.


satu benda nak habak : sejak dua tiga enam sembilan seratus atau berjuta menjak ini,aku asyik nak emosional saja . maaf yah :) .


0 Comments:

Post a Comment


|