olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Dear new friends , Dear new classmates , Dear new buddies
04 November 2012 • 6:23 PM • 0 menceceh disini




Assalamualaikum semuaa , harini nak cakap pasal kawan , kawan baru tahun ini dari SMK Dato Mustaffa tapi rasa macam dah lama berkawan dengan mereka. *haha ke aku seorang je rasa macam itu* especially dekat students 4 Bestarian ! Mereka happening , talkactive , sporting , kind heart and so on !  Aku sangat bertuah masuk sekolah baru tak adalah jumpa kawan yang jahat or setan or yang tak baik itu lah , aku jumpa kawan yang baik comel cantik dari segi dalam dan luar :) sangat menghargai persahabatan yang baru terbina ini :) Lagi pun tahun ini aku ada join kem yang sama sama dengan mereka so lebih rapatkan hubungan persahabatan kitaorang ! Tapi........... next year our class will seperate in TWO , satu kelas ICT satu kelas REKA CIPTA nanti kelas dah tak berapa happening :( , sedih tauuu . tapi cikgu cakap itu the best way for us to face coming soon SPM. Papehal harap our friendship berkekalan :)


Masa raya dekat halaman rumah aku hehe


Dekat rumah awie :)


Dekat rumah awie juga :)


Dekat kem PKNS w/ eija and yong :)

*Take note dear friends :")




0 Comments:

Post a Comment


|