olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Finally we met dear friend
10 November 2012 • 9:33 PM • 1 menceceh disini



Assalamualaikum uolls :) Today all of students had started holiday ! and I wish Happy holiday for u who was reading this :) And have fun w/ ur holiday and take care because anything will happen without ur expecting.

Well, in this post I just want to share w/ uolls . Tengahari tadi me accompany my eldest sister attended majlis engagement kawan dia, tarikh hari ini sangat cantik * 10/11/12* luckly siapa yang buat majlis or event hari ini :) okay masa nak siap siap itu aku rasa macam something yang macam best akan berlaku bila pergi majlis itu*eh pelik pulak ayat aku, okay aku tak tahu nak describe macam mana ayat tunggang-langang haha* 

Back to the title , pukul 2 lebih sikit bertolak dari rumah dalam beberapa minit dah sampai *kau tahu tak, tak jauh pun rumahnya hehe* sampai rumah kawan kakak masuk ikut pintu belakang atau masuk pintu dapur ,dekat situ ada sofa dan beberapa orang dan sebagai adat salam orang yang kita nampak hahah, tengah salam itu, tengok seorang wanita ini macam familiar je muka, tengok sebelahnya eh bukan kakak Teah ke, tengok sebelahnya lagi "YA ALLAH AKU BERMIMPI DISIANG HARI KE ?"bisik hati kecil aku, FATEHAH , aku salam dia dengan muka yang sangat sangat dan sangat teruja okay ! 

Muka aku excited tahap 27896 woi ! mata macam nak berkaca je betapa excited nya lah aku kan , like seriously I did not expect kami akan berjumpa tahun ini dan sekarang kami sedang berjumpa ! Bila dah jumpa apa lagi talkactive lah ! Rasa macam nak bercakap tanpa henti macam tak nak masa berlalu macam tak nak balik dan macam macam lagi ahh.  

"U noh y ai m sho mach eksaitet n don wan shi go home ?" *English spelling broken dan layak minta penampar cikgu english haha. Okay sebab aku jadi macam itu , kerana aku jangka kitaorang akan berjumpa lepas SPM sebab lepas Teah pindah sangat susah nak jumpa dia, *bukan Teah je pindah aku pun pindah haha* masa ambil result PMR dulu pun aku terus balik sebab reasons tertentu. Lepas itu aku dulu cadang nak pindah sekolah sama Teah tapi pertama jauh sangat dan aku tak nak duduk asrama. Kedua , my lovely mom tak kasi dan banyaklah juga reasons tak boleh pindah sekolah yang aku nak.

Dekat bawah ini gambar aku dengan Fatehah , aku yang pakai cermin mata btw I love my style of hijab today because tiru style DeenaBahrin punya tutorial hijab yang covering chest itu , rasa selesa , cantik pun cantik dalam kata lain perfect *eceh*hihi



W/ Fatehah  atas pelamin hehe, ex-classmate di Samtaj.


And this too :) I miss you kawan , bersyukur dapat jumpa :)

Like seriously , i did not expecting that both of us will met and kitaorang jumpa dekat majlis engagement kawan kakak , Ya Allah I'm so touched and can stop saying Alhamdulillah we meet again :) Harap dapat jumpa lagi , Assalamualaikum :)



1 Comments:

Blogger Nabilah Salim said...

bestnya kau dapat jumpe tehah. aku dah lama tak jumpe dia. rindu kat dia gak. tapi maybe dia dh x ingat aku dh. dulu skola rendah rapat gak ngan tehah :)

November 11, 2012  

Post a Comment


|