olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Im back from exam
01 November 2012 • 12:19 AM • 0 menceceh disini






Tumblr_mcrfs0lprp1rhma8ro1_500_large





Assalamualaikum :) ohh dah sebulan tinggalkan Le M Nani ini semenjak start exam 8/10, tak sangka pula itu sama tarikh dengan pelajar PMR ! oh sepertinya aku nak ambik PMR 2 kali *EH* Pape pun hari ini 31/10 EXAM KU DI TINGKATAN 4 SUDAH TAMAT.


8104964008_8fee873232_z_large


 Harini last day exam paper PSK(sivik) dan SEJARAH KERTAS 3. Ohmann sememangnya aku cakap 3 jam yang diberi untuk jawab sejarah kertas 3 sangat dan teramatlah tak cukup ! *Aku cakap serius* Mula mula itu fikir juga 3 jam, lama gila bapok ah kan,tapi exam tadi tak cukup masa. Sekolah kawasan selangor dapat soalan bab 6 tema 8,  pertembungan tamadun. Memang haram gila ah kan, dia bagi sebulan sebelum exam so maksudnya macam banyak gila masa boleh cari isi isinya tapi aku malam sebelum exam baru cari ! k menung bunyinya. Walaupun kertas 3 ini hanya menyumbang 20 markah sahaja ia masih markah sangat berharga. Tangan aku pun mula sakit parkinson and and and my handwriting MASYAALLAH macam tulisan seorang doctor okay ! k hodoh gila sangat sungguh hodoh buruk ! An example seperti dibawah tapi tak lah buruk sangat macam bawah ini tapi samalah taraf buruknya itu. *ayat keling sudah mai dah* Sememangnya tulisan aku pun jadi tak bertamadun woi!


Ay9nifxcqaak-m1_large


Ya sebelum itu, banyak, a lot of hardships yang aku lalui, yang aku tempoh for this final exam ! sangat banyak. Sampai satu tahap itu aku fedup ok macam nak give up pun ada. lagi lagi tak boleh belah 3 days before exam ada orang buat drama primadonna dengan aku ahaha *TETTTTT YOLOYOLOYOLO* Benda ini terjadi , walaupun first-2 aku dah sumpah seranah*hok ayat nak ganas je* tapi I have pandang dari segi hijau,positif,baik dan yang baik baik lah. haha maksudnya mesti ada hikmah lagi pun fikir balik oh no wonderlah dia buat keputusan sebegitu rupa. Oh yah i hate this damn it pimples ! memandangkan exam aku stress so muka aku dicemari that craps LOL. ohyah esok 1/11 aku pergi MUARA ada kem,tapi entah tak dapat nak expect what will happen tomorrow :) pape pun nak juga lah enjoy the kem after final exam ini kan tapi barang pun tak siap pack haha sengal !

Begitu juga dengan results final exam ini tak dapat nak expect because soalan nya susah susah okay ! Tawakal jelah aku ini hehe tapi tak nak lah result hampeh tapi....tapi... okay dah stop nani ! jam pun dah pukul 12 lebih aku perlu tidur untuk bangun esok dan sambung pack barang. ok see yaa :)


Tumblr_mcjcg6poij1rjrpqwo1_500_large


ALLAH IS SETTING EVERYTHING RIGHT*take note















0 Comments:

Post a Comment


|