olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Part 10 over 10 was done.
04 December 2013 • 11:15 PM • 0 menceceh disini




Assalamualaikum gais :) 

Part 10 over 10 was done wehh *typical malay je yang ber-wehh2 ini* hihih
So,apa benda itu ? Spm was over babe.Macam macam rasa ada,lega sebab exam besar yang dinanti nantikan sudah tamat dan berjalan dengan lancar *Alhamdulillah,tapi perasaan sedih,rindu pun termasuk sekali.Like seriously,aku akan rindu kawan kawan aku dekat Bestarian walaupun kenal dalam 1 tahun nak masuk 2 tahun.Rasa macam sekejapnya kita boleh rapat macam adik beradik.Gelak gaduh sama sama.*Oh Man,this is killing me :'(

Lagi lagi bestie perempuan,orang yang betul betul digelar kawan, chaq,ijah and ayong. susah senang dekat sekolah kawan yang boleh tolong depalah..start 2013 ini pun aku rapat dengan ain syafika,ecah saiful and budak lelaki. Okay dah tak sanggup aku nak sambung pasal member,kang tak pasal banjir depan laptop ini.

Tapi serious sedih nak tinggalkan sekolah sebab rindu situasi dalam kelas,rindu nak kena marah dengan cikgu sebab tak hantar buku siap kena tegur lagi dekat kantin.rindu nak dengar cikgu membebel nasihatkan kitaorang even degil nak mampuih juga.haha.rindu nak belajar akaun dengan cikgu sampai rasa nak bawa large pergi sekolah bertapa terus dekat sekolah,haha XD.

 Rindu bila berebut kek batik kalau chaq or eijah bawa pergi sekolah.Rindu nak tengok telatah Syafik and Ain syafika dok berduet nyanyi.OMG I miss all of the moments in the class ! Sebab lain sangat masa form 4 and form 5. Naik form 5 masing masing baru reti kecoh kecoh nak tegur each other. And someone yang pernah aku buat post pasal dia before ini iaitu masa 2012 yang aku cakap sombong gila macam aku cakap dengan kerusi itu pun start tegur aku tahun ini.Siap minta maaf masa raya :D haha comel je *Sorry tapi aku tak mention nama kau :3 tapi..semuanya dah berakhir.tinggal memori..kalau ada umur yang panjang..kita akan jumpa lagi kan kawan kawan :')

Okay nak cerita panjang panjang tak cukup kang 1 post ini.Konklusinya,best dapat kawan kawan yang senget macam korang :* Friend untill Jannah 

Embedded image permalink

Ini gambar pada 4/12/2013 hari rabu . Paper last SPM aku,subjek IT.pukul 4.45 petang macam itu.Tenkiu tukang snap,adik chaq :3



0 Comments:

Post a Comment


|