olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Alhamdulillah :)
23 January 2014 • 2:20 PM • 0 menceceh disini





Assalamualaikum peeps !
Happy thursday,okay tiba tiba sangat,hari ini rasa excited sangat yang entah tak ada tahap :D
Kenapa eh ?
Okay , meh kita habak hang
Siang tadi,pukul 8.30 pagi ejen lesen datang ambil bawa pergi test komputer untuk lesen
Excited gila nak pergi bercampur dengan nervous gilssss
Sebabnya pukul 8 aku dah siap dah lepastu sarapan like a boss hihi
Tapi nak tahu apa terjadi malam tadi.hehe
Aku punya la study hard ! 
Serius aku cakap macam esoknya aku nak exam SPM
Mana tidaknya,pagi rabu aku pergi buat latihan komputer 2 kali je sebab dah nak tengahari 
Jadinya balikla nak lunch,petang aku dah start baca balik buku latihan yang dia bagi
Sampai nak magrib stop,lepas isyak aku sambung balik baca sampai pukul 12.30 malam
Siap tulis tulis dekat kertas macam nak ingat balik apa aku baca
Okay memang kelakar , bila ingat balik persiapan untuk menghadapi test komputer ini
Dahla malam tadi aku tidur tak lena,sebab takut gagal
All in all,alhamdulillah segalanya berjalan lancar :) dan tak perlu ulang
Share sikit result hehe





 Selfie yang tiba tiba itu wajib okay,hihi.Okay bye bye :*


0 Comments:

Post a Comment


|