olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Siblings :)
28 January 2014 • 4:43 PM • 0 menceceh disini





Assalamualaikum semua :)
Petang ini tak ada benda nak buat bosan bosan je 
Jadi saja nak update blog walaupun tak ada idea
Tapi suka hatila kan hahahah

Siblings a.k.a adik beradik :)
I have 4 siblings *Dah macam nak buat essay masa primary school pula XD
Okay semuanya perempuan
Bestkan ada adik beradik ini sebab kalau pape hal boleh share sama2
Masalah ke,moments yang best ke,lagi lagi kalau perempuan semua ini kadang suka gossip-2 mak jemah
Tapi memang tak sah lah kan kalau dalam adik beradik ini tak gaduh gaduh manja XD
Gaduh macam mana pun esok mesti dah elok dah
Merajuk macam mana pun esok mesti bertegur dah

Macam peribahasa itula air dicincang takan putus
Aku masih ingat lagi masa aku kecik kecik dulu, pergi dekat paip
Buka air lepastu main cincang cincang air hahaha macam benda tak betul pun ada
Ke aku sorang je yang buat kerja tak berfaedah ini masa kecik kecik hehe

Tapi ada jugakan yang anak tunggal
Maybe best maybe ada rasa sikit bosan kot sebab tak ada siblings
Entah aku main mengarot je ini sebab tak tahu huhu :3




Atas ini gambar masa raya 2013, Candid jemahhhh ,masa ini raya balik kampung sebelah abah
Aku yang pakai semua merah itu haha
Yang lagi tiga orang itu kakak kakak tersayang :*
Kakak aku baju sama macam kembar itu ,takdela kembar pun sebab dorang TERbeli baju sama
Kelakar je kakak aku ini
Bila beli baju raya last minit macam itula jadinya hahah
Tapi takpela still pretty my lovely sisters :*
Okay entry tamat dan entry hambar gila. hahahahahhah




0 Comments:

Post a Comment


|