olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
hey May
02 May 2014 • 4:52 PM • 0 menceceh disini



♥ | via Tumblr

Assalamualaikum :) weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! kembali mencarot menoreh menulis  menaip di blog selepas awal bulan 4 aku update,aku rasa macam setiap awal bulan je kot aku akan update blog yang takde pembaca ini.kahkahkah! #Hambar . Padahal tak adalah buat apa pun sampai tak update blog.huhu.Ah , kesah pulak maimon ke sarabanon ke siapa ke. :3

Tapikan tapi....rasa macam baru je update Hello April.tetiba dah HELLO MAY ? HOW ARE YOU DEAR ? Masa sangat pantas berlalu T.T ok actually semalam birthday aku .Yahhhh *Happy bufday to me happy bufday to me happy bufday to HANANI. haha . Ada yang nak jadi kera ke cakap "kenapa aku nyanyi untuk diri sendiri takde orang nak nyanyikan ?" -..-* Eh eh suka hati jemah lah nak nyanyi untuk diri sendiri pula sibukkkkkkkkk je.hahahah ok marah ini sebab ada seorang manusia annoy-ing dekat fb.rasa macam nak delete comment dia.unfriend.BLOCK.haaaa dasat.hahaha.tp takpela.diamkan aje.


Untitled - image #1723067 by marky on Favim.com

Semalam 1 May ,takde pun celebrate bufday lagi.hahaha.never mind.memang dah plan dengan family nak sambut lambat sikit.haha ! but it's okay.Haaaaaaa sekarang ini tengah serabut nak fikir beli hadiah untuk chaq. sebab birthday girl ni 20 May.takde idea nak bagi apa.huahuahua.


- - image #1723033 by marky on Favim.com

Okay masuk tang cite further study ini......dekat tangan sekarang ada dua tawaran dah dapat...UniKL kos teknologi maklumat....mula mula aku pelik tau...asal aku dpt kos TM ,aku tak apply akaun ke*Cehh poyo je taknak pandang ICT kahkahkah,tp bkn lagi susah ke ict dri akaun,entahla,takde benda yang senang lol...bila aku cek balik...tiga tiga colum kos yang aku mintak semua pasal ICT...kahkahkah sengal betul aku ini...tawaran kedua dapat matriks...Alhamdulillah :)..matriks dapat matriks Akaun untuk setahun (2sem)...dekat mana kau tahu ? dekat pegghhhhlissssssss nahhhh Arauuuu....hahaha kedepan sikit lagi sikit dah boleh fefeeling pergi thailand.hahaahah k takde kerja.
jauhnya awaa kenapa awaa jauh sangat :") nanti saia homesick hahahahahha :"D
Okay...kenapa dia campak aku sampai perlis~ lepas dah dapat tahu tawaran ini masa 24 April haritu..malam itu terus aku buka laptop buat research pasal Matriks Perlis kos akaun...banyak juga blog blog yang aku baca pasal matriks perlis yang menulisnya pula ex students kos akaun..memang membantulah kan...hehe...memang buat research habis habisan lew...tapi tulah...pelik juga...aku cuma mohon Selangor,Pulau Pinang dan Perak...okay perlis dia campak...tapi ok je semua cerita dorang pasal matriks itu...So sekarang ini....tak tahu buat keputusan...Ahad ini katanya keputusan UPU keluar...nak tengok juga UPU dapat mana...huhu..nanti kalau dah tahu aku sambung study mana update lagi..hiks

Haaaaaaaa.lately kan.....aku pelik dengan diri aku......nafsu MAKAN aku macam dah berkurang....macam jarang dah aku nak rasa lapar..kadang rasa laparnye sekejap je...bila dah beli or dah hadap makanan itu hilang rasa lapar...hahaaah kenapa eh ? adakah sebab aku nak sambung study.....tinggalkan family selepas hampir 2 tahun aku stay bersama mak dan abah..aihhh mengada lah kau hanani ~ 
sudaaaaahhhhh cukup cukup sudaaaahhhhhh,sudah sampai disini saja.hehe okay tata gaisssssss :*


- - image #1723028 by patrisha on Favim.com


0 Comments:

Post a Comment


|