olliebunny
Home About me Contact me My update Follow Dashboard

le author//



here chat//

/

Thanks//

© Thanks to . Re-edit by Hnani
Cite cikit jer awaa
10 September 2014 • 11:08 PM • 0 menceceh disini



Assalamualaikum :)

Harini dah masuk hari yang ke -10 aku dekat UTeM , Melaka untuk Sem 1 . Aku gerak balik Melaka awal 2 hari sebab parents busy , jadinya mendaftar asrama UTeM ku terbilang gemilang cemerlang bersama kakak yang tersayang . Oh ye, tahun ini sambut Merdeka dekat Melaka bandar bersejarah :3 . Pertama kali okay tengok perarakan ( betul ke aku eja ) merdeka live . Sebab selalunya bangun bangun tidur , tekan on tv , lepastu tengok perarakan dekat tv jela sambil sarapan dan tak mandi . wahaha . Excited itu memang excited lah kan , macam nak teriak teriak je aku dekat atas Hotel equatorial tuh tengok bawah :D

Kalau nak tahu , bermula sem 1 ini baru lah Minggu Haluan Siswa (MHS) aku bermula bersama dak dak degree, peh babe terasa macam budak degree juga padahal baru diploma nak start sem 1 hihi . Seperti biasa MHS akan berjalan selama seminggu tapi UTeM baik sikit 6 hari je ha kau jemah . Kau faham faham jela bila dah MHS ini , rasa macam setiap saat masa kau begitu berharga ! Everything kena on time ! Sampai kau rasa nak mandi itu pun tak sempat , terpaksa bawa jadi mandi malam bute nanti . Penat memang penat , tapi bukan selalu nak dapat rasa macam itu , tidur pukul 1.30 pagi , bangun pukul 4.30 pagi .

Kelas dah start dari hari Isnin tadi , tapi aku tetap tak faham , kenapa class banyak cancel . hahhahahaha ! k tak lawak . tapi dah semangat bangun awal mandi , tinggal nak bersiap lepastu jalan kaki or naik bas je pergi fakulti , tiba tiba classmates datang cakap no class pagi ini , petang baru ada . dan aku macam.................................

JANGAN BUAT GUA GELABAH BOLEH DOK , AKU DOK PUMPANG PUMPANG MANDI LELAJU SEBAB GELABAH NAK BERSIAP HOKEIII

Tapi takpela dengan hati yang redha , dan percaya ! sesungguhnya perancangan Allah itu yang terbaik , mesti ada sebab kenapa tak ada class , so masuk bilik , sambung tidur hihihi *Ayat drama sangat*

Oh ye , lately , aku memang sangat lapar dan lapar , padahal pipi aku , naik mendadak weh ! rasa dah badan mengembang ! Ya Ampun , seteghesss ! nasib pergi kelas jalan kaki , ada juga pergerakan walaupun nanti sampai kelas jadi "KESAH" : ketiak basah . ahahahahha k takdela memain je .

Entry tak ada gambar , bosan gila bak hang kan , gambar semua dekat instagram . okay terima kasih sebab membaca :)




0 Comments:

Post a Comment